Grasrotandel

Nå kan du som spiller hos Norsk Tipping velge at Sortland Musikkforening skal motta inntil fem prosent av det beløpet du spiller for.

Grasrotandelen er en ordning som gjør at du som spiller selv kan bestemme hvor litt av overskuddet til Norsk Tipping skal gå. Sortland Musikkforeninger er med i denne ordningen og vi er veldig takknemlig om du støtter oss når du spiller hos Norsk Tipping! Du kan si fra at du vil støtte Sortland Musikkforening, evt. legge inn organisasjonsnummer 983708285 på ditt spillekort. Vi takker for din støtte!

Vinn – vinn!
Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner som går direkte til den mottakeren du selv har plukket ut, for eksempel Sortland Musikkforening. Premien din blir like stor – uansett om du benytter deg av Grasrotandelen eller ikke.

Sortland Musikkforening takker for din støtte!